czwartek, 9 stycznia 2014

Liebster Award!

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Zostałam nominowana przez Hippie i Bezczelną. Dziękuję wam dziewczyny! :)

1. Czym jest dla Ciebie pisanie?
Pisząc mogę dać wodzę wyobraźni. Stworzyć zdarzenia, które nigdy by się nie zdarzyły. Osoby, które nigdy się nie urodziły i relacje, które by nigdy nie powstały. Pisanie może i nie jest całym moim życiem, ale pozwala mi w pewien sposób uwolnić siebie.

2. Skąd czerpiesz inspirację?
Zdecydowanie muzyka. Jak słyszę jakiś utwór to praktycznie zawsze wyobrażam sobie do niego jakąś scenę. Inspirację czerpię także z innych książek, rzadko kiedy z życia.

3. Jak radzisz sobie z tzw. blokiem twórczym?
Okropnie sobie nie radzę. Zresztą należę do osób, które mają strasznie słomiany zapał. Bywa tak, że mój blok twórczy otwiera się dopiero po roku lub dwóch, a wtedy stwierdzam, że to co napisałam kiedyś jest do kosza i nie ma sensu kontynuowania opowiadania.

4. Jakie książki chętnie czytasz i dlaczego?
Ostatnio bardzo upodobałam sobie paranormal romance. Jak każda chyba kobieta uwielbiam trudne miłości. Dodatkowo uwielbiam fantasy, a wampiry, wiedźmy zdecydowanie zaliczają się do tego kręgu. W sumie to czytam wszystkie książki fantasy.

5. Twój ulubiony pisarz/pisarka, dlaczego?
Ciężko jest stwierdzić, bo nie mam czegoś takiego, abym czytała wszystkie książki danego autora. Lubię bardzo wyobraźnie i styl pani Anne Bishop, kocham J. K. Rowling za sagę HP.

6. Książka, która wpłynęła na Twoje życie i w jaki sposób?
Harry Potter i Kamień Filozoficzny, pierwsza książka w moim życiu, którą przeczytałam samodzielnie mając 7 lat. To właśnie dzięki niej zaczęłam czytać książki wchłaniając cały ten fantastyczny świat.

7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Zwiedzić świat. Może nie cały, ale chociaż trochę :)

8. Czy twój nastrój ma wpływ na to, jak kierujesz losami bohaterów?
Nie, raczej nie. Bo jeżeli mam zły nastrój to po prostu wtedy biorę się za scenę, w której moim bohaterom źle się dzieje.

9. W jakim nastroju najchętniej piszesz i dlaczego?
Zazwyczaj w neutralnym, ale zdarza mi się też kiedy mam tak zwanego "doła", mogę wtedy bardziej się wczuć w losy moich postaci. Gdy jestem szczęśliwa zazwyczaj po prostu nie jestem w stanie usiedzieć na miejscu.

10. Czy pisanie w jakiś sposób ma wpływ na twoje życie, sposób w jaki postrzegasz świat?
Wydaję mi się, że tak. Czasami kiedy się wyjątkowo nudzę (a są to wykłady z filozofii:)) potrafię w głowie słowo po słowie opisywać sobie jakąś scenę co do szczególików. Oczywiście moje uszy więdną też, gdy słyszę "wałanczam" itp.

11. Trzy przedmioty, które wzięłabyś z sobą na bezludną wyspę?
Zdecydowanie bardzo trudne pytanie. Będąc realistką wzięłabym krzesiwo, śpiwór i może jakieś nasiona do zasiania? :D

Blogi nominowane:
1. Zaplątana w mitologię
2. Sora Mea
3. La fin de la vie
4. ASP Magical School
5. Lily Evans
6. Astoria i Draco
7. Hope Florence
8. Broken Heart
9. Hogwart 20 lat później
10. Lilyanne Evans Potter
11. Więźniowie marzeń

Pytania:
1. W jaki sposób jesz ciastka "delicje", tradycyjnie, czy osobno galaretkę, czekoladę i biszkopta?
2. Gdybyś mógł być dowolną postacią z książki, kto to by był?
3. Wolisz pisać na komputerze czy tradycyjnie w zeszycie długopisem?
4. Czy jest jakaś konkretna piosenka, która kojarzy Ci się z pisanym przez Ciebie opowiadaniem?
5. Czy zaczynając pisać opowiadanie masz pojęcie jak będzie wyglądać epilog?
6. Jakie czynniki wspomagają Twoją wenę twórczą?
7. Czy zmuszasz się do pisania na siłę?
8. Piszesz dla siebie czy dla czytelników?
9. Czy w kreowane przez siebie postacie wkładasz coś z siebie? (zachowanie, nawyki, wygląd)
10. Jakiej długości starasz się pisać rozdziały?
11. Którą z stworzonych przez siebie postaci lubisz najbardziej?


Rozdział mam nadzieję, że pojawi się już niedługo, ale teraz walka z czasem, bo sesja idzie :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy